Klacht melden

Wij kennen een klachtenregeling. Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. U dient uw klacht schriftelijk kenbaar te maken. Omschrijf uw klacht nauwkeurig en vermeld bij online bestellingen het ordernummer en de aankoopdatum.

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

ICLC
t.a.v. Klachtencommissie
Postbus 30223
3001 DE Rotterdam

Uw schriftelijke klacht wordt door de Klachtencommissie in behandeling genomen. U ontvangt in beginsel binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw klacht bericht over de afhandeling.

 Deel deze informatie :

Vragen over LTD oprichten - Bellen van 9.00 tot 18.00 uur
BMM Certified Trade Mark Attorney

Lees ook


Rechtsvormen

Wat zijn rechtsvormen en rechtspersonen?


Actueel
Companies Act 2006: Wijziging van het vennootschapsrecht.


Tax Advisory

Fiscaal optimaliseren bij internationaal ondernemen


Bestuurdersaansprakelijkheid

Risiscoanalyse en advisering over aansprakelijkheidsrisoco's