Klacht melden

Wij kennen een klachtenregeling. Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. U dient uw klacht schriftelijk kenbaar te maken per aangetekend schrijven. Omschrijf uw klacht nauwkeurig en vermeld bij online bestellingen het ordernummer en de aankoopdatum.

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

ICLC
t.a.v. Klachtencommissie
Schenkkade 50 (9e verdieping)
2595 AR Den Haag

Uw schriftelijke klacht wordt door de Klachtencommissie in behandeling genomen. U ontvangt in beginsel binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw klacht bericht over de afhandeling.

Vragen over LTD oprichten - Bellen van 9.00 tot 18.00 uur
BMM Certified Trade Mark Attorney

Lees ook


Geruisloze inbreng
Van eenmanszaak of VOF naar BV of LTD

Rechtsvormen

Wat zijn rechtsvormen en rechtspersonen?


Tax Advisory

Fiscaal optimaliseren bij internationaal ondernemen


Keuze handelsnaam

Is mijn handelsnaam nog beschikbaar?